کابوس ها تمام شد


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

 

یعنی مـیـرسـد روزی کــه...

بـیـایـی...

مـرا در آغـوش بـگـیـری...

بـخـواهـم از تـو گـلـه کـنـم تــو بـگـویـی

هـــیــــس ...

هـمـه ی کــابــوس هـا تـمـام شـد

 

(مخاطب خاص)



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت2:33---30 شهريور 1392
belakhare oon rooz resid

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت23:01---23 مرداد 1392

سلام امیدوارم خوب باشید..
نمیخوام تعریف کنم اما انصافا وبلاگتون قشنگه
شما هم اگر دوست داشتید به من هم سر بزنید و نظرتون بگید خوشحال میشم
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟
اگر موافقی منو با اسم
♥..شَبــــ هــای بـارانی...♥
بلینک و خبر بدین تا منم شممارو لینک کنم
منتظر حضورتون هستم


♥♥♥♥♥ آینــــاز& صـــادق ♥♥♥♥♥
ساعت19:06---19 مرداد 1392
سلام . وبت عالیه خوشم اومد ازین به بعد هر روز بهت سر میزنم

به وبلاگ مو عشقم سر بزن . منتظر نظرای قشنگت هستم
پاسخ: سلام.مرسی نظر لطفتونه چشم حتما سر میزنم.


♥♥♥♥♥ آینــــاز& صـــادق ♥♥♥♥♥
ساعت19:04---19 مرداد 1392
سلام . وبت عالیه خوشم اومد ازین به بعد هر روز بهت سر میزنم
به وبلاگ مو عشقم سر بزن . منتظر نظرای قشنگت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت